پوشش های رنگ دیوار وسقف

پوشش های دیواری و سقفی

:(Stophotosan Color)پوشش های پایه آب

دراین نوع پوشش ها از آب بعنوان حلال استفاده می شود زیرا استفاده از رنگ های حلال پایه  سبب افزایش  میزان مواد آلی فرار در محیط زیست شده و آلودگی محیطی ایجاد می نماید.

رنگ های اکریلیک پایه آب به دلیل خاصیت دفع کنندگی آب باعث می شوند. رطوبت و گاز ها به آسانی از میان پوشش عبور کنند و سطح پرایمر اجازه خشک شدن دربازه زمانی مناسب را داشته باشد.رنگ های اکریلیک پایه آب که برروی سطوح گچی و بتنی و فلزی قابل استفاده است جاگزین مناسبی برای رنگ های الکید(روغنی)حلال پایه می باشد

مزایا:

انعطاف پذیری

سختی

مقاومت سایشی

 خورشیدUVمقاومت در برابر

مقاومت در برابر رشد خزه و قارچ

درخشندگی

عمر طولانی

خشک شدن سرع بدون استفاده از خشک کن های مناسب سرب و کبالت

پوشش های الکیدی(ضد زنگ-شیلد):

پوشش های الکیدی از جمله پر مصرف ترین رنگ ها در زمینه های مختلف صنعتی،ساختمانی و حفاظتی هستند.این رنگ ها از بهترین پیگمنت های ضد خوردگی تهیه گردیده و دارای کاربرد در شرایط آب و هوایی معتدل جهت حفاظت سطوح آهنی تاسیسات و سازه های فلزی در محیط های ساختمانی و نیمه صنعتی پیشنهاد می گردد.

مزایا:

مقاومت سایشی

خورشیدUVمقاومت در برابر

مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی رقیق شده موجوددر جو

عمر طولانی

چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب

خشک شدن سریع


پوشش های اپوکسی پلی اورتان:

) و حلال طی  یک واکنش B   (    در اختلال با هردنرجز  )   A جز(   این پوشش ها دو جزئی هستندکه پایه رزین

شیمیایی با تبخیر حلال ،فیلم بسیار سخت و مقاوم یا انعطاف پذیری را ایجاد می کنند.

این پوشش عمدتا”روی سطوح فلزی و فولادی و بتنی و همچنین روی سطوح پلاستیکی کاربرد دارد.

تفاوت پوشش اپوکسی با پلی یورتان دراین است که پوشش پلی یورتان در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم است بنابراین در فضاهای باز قابل استفاده می باشد.

اما نسبت به اپوکسی از چسبندگی نسبتا” ضعیفی برخوردار است بنابراین بهتراست پرایمر مستقیم پلی یورتان و در  صورت امکان رنگ اپوکسی باشد.

موارد مصرف:

رنگ آمیزی سازه های فلزی ،مخازن شیمیایی وحلال ها،مخازن محصولات نفتی،کار خانجات شیمیایی و پتروشیمی،سکوهای استخراج نفت و گاز داخل و خارج و در پایه تصفیه خانه ها،پالایشگاه ها،عرشه کشتی و…

مزایا:

محکم

بادوام

انعطاف پذیر

مقاومت در برابر آب و رطوبت و مواد شیمیایی

پوشش های ضد حریق:

این پوشش ها جهت حفاظت سطوح فولادی و تیر های چوبی طراحی گردیده اند.بکارگیری یک پوشش ضد حریق مناسب،باعث می شود دمای اجزا به حدی نرسد که سازه تحمل بارگذاری را از دست بدهد.به عبارتی این پوشش ها در مقابل آتش بصورت عایق عمل می کنند.زیرا در اتش سوزی ها فولاد به درجه حرارت بحرانی می رسد و مقاومت بارگذاری خودرا از دست می دهد.

:(Ideal Wall)پوشش های دیواری دکوراتیو

این پوشش ها یک سیستم کاملا” مهندسی جهت استمپ نمودن(مهر زدن)و بافت دار کردن سطوح عمودی به شمار می آید و شامل سنگ ریزه های سیلیکاتی،سیمان و کوپلیمری های خشک بوده و برای مصارف داخلی و خارجی کاربرد دارد.

 یک  پلاستر با خواص چسبندگی عالی می باشد.Ideal Wall

مزایا:

ترکیب کردن آسان

کاربرد و اجرای آسان

ضخامت ۳-۱ سانتی متر

رنگی و غیر رنگی

تراوایی رطوبت